Centrum pomocy
FAQ/Pomoc

Czy cena wyświetlana przy produkcie obejmuje cenę przesyłki?
-Nie, cena przy modelu obejmuje tylko wartość produktu. Opłata za dostawę doliczana jest do całego zamówienia w ostatniej fazie zamówienia.
Złożyłam/em kilka zamówienia, czy możliwe jest przesłanie zamówienia jedną przesyłką?
-Tak, w takiej sytuacji prosimy o kontakt z działem obsługi klienta mailowo na sklep@ewana.com.pl lub telefonicznie, podając numery zamówień. W takich sytuacjach zawsze kontaktujemy się z klientem celem poprawnej realizacji zamówienia.
Czy wszystkie produkty dostępne w sklepie dostępne są „od ręki”?
Tak, wszystkie produkty są dostępne. Dlatego może zdarzyć się sytuacja, kiedy jakiś Państwa ulubiony produkt na chwilę zniknie z oferty. Prosimy wtedy sprawdzać jego dostępność. Braki są szybko uzupełniane.
Jaka jest jakość bielizny z działu WYPRZEAŻE?
Modele umieszczone w działach WYPRZEDAŻE są pełnowartościowe. To najczęściej modele, których już nie produkujemy. Ich jakość nie odbiega od jakości produktów z pozostałych kategori.
Czy wysyłają Państwo zamówienia za granicę Polski?
Oczywiście, realizujemy również zamówienia z wysyłką poza granice kraju. Koszt wysyłki jest uzależniony od państwa docelowego. Za takie zamówienia można zapłacić przelewem lub za pośrednictwem serwisu PayPal.
-Takie zamówienia przyjmujemy mailowo na sklep@ewana.com.pl lub za pośrednictwem naszego sklepu. W końcowym etapie prosimy o wybranie Państwa docelowego. Prosimy się wtedy nie sugerować kosztem dostawy jaki widnieje w zamówieniu. Po finalizacji zamówienia, wysyłamy do Państwa maila z podsumowaniem, właściwymi kosztami wysyłki oraz linkiem do płatności.
Jaki jest realny czas realizacji zamówień?
Wszystkie zamówienia przedpłacane złożone i opłacone do godziny 15:00 realizowane są tego samego dnia. Tak samo w przypadku zamówień pobraniowych.
Z jakimi kurierami współpracują Państwo?
Paczki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej, kuriera DPD oraz Paczkomatów firmy Inpost.
Czy możliwe jest otrzymanie faktury VAT?
-Tak, faktura VAT wystawiana jest na życzenie klienta i przesyłana mailem na adres zamawiającego.
Czy możliwy jest odbiór osobisty zamówionego towaru?
- Tak, można przedpłacić zamówienie oraz opłacić na miejscu odliczoną gotówką lub BLIKIEM. Przy finalizacji zamówienia należy wybrać formę wysyłki- „odbiór osobisty” Na taki odbiór trzeba się wcześniej umówić.
Jakie korzyści płyną z założenia konta w naszym sklepie internetowym?
Jeśli założyłeś/-aś swoje konto w sklepie internetowym w każdej chwili możesz sprawdzić historię i status swoich zamówień. Zapamiętane są Twoje adresy dostaw i dane potrzebne do wystawienie faktury. Nie musisz wprowadzać ich na nowo za każdym razem, gdy chcesz dokonać powtórnego zakupu.
Czy muszę być zarejestrowanym klientem, by złożyć zamówienie w sklepie?
Nie trzeba być zarejestrowanym klientem, żeby robić zakupy w naszym sklepie internetowym. Takie zamówienia można złożyć korzystając z opcji „Kupuj bez logowania”. Wtedy wszystkie formalności ograniczone są do niezbędnego minimum.
Co należy zrobić aby otrzymywać informacje o naszych promocjach, nowościach oraz wyprzedażach ?
Należy zapisać się do naszego Newslettera za pośrednictwem strony internetowej, polubić nas na Facebook’u lub obserwować na Instagramie. Odnośniki do naszych mediów społecznościowych znajdą Państwo na stronie głównej oraz sklepie w prawym dolnym rogu.
Po przeczytaniu działu Pomoc cały czas wyglądasz jak poniżej :) ??
Wobec tego zapraszamy serdecznie do kontaktu z naszym zespołem na info@ewana.com.pl lub telefonicznie (zakładka "Kontakt")
Z chęcią odpowiemy na wszelkie wasze pytania


